Kaip išanalizuoti „Facebook“ skelbimų rezultatus: 7 metrikos, kurias reikia sekti: socialinės žiniasklaidos ekspertas
„Facebook“ Skelbimai „Facebook“ Skelbimų Tvarkyklė Facebook / / September 26, 2020
Ar žinote, ar jūsų „Facebook“ skelbimai veikia? Įdomu, kurią pagrindinę metriką turėtumėte stebėti?
Šiame straipsnyje rasite septynias svarbias „Facebook“ skelbimų metrikas, kurias turite žinoti, kur jas rasti skelbimų tvarkyklėje ir ką daryti, kai negaunate norimų rezultatų.
# 1: skelbimų išlaidų grąža
Skelbimų išlaidų grąža (SIG) yra pajamų, gautų už kiekvieną reklamavimui išleistą dolerį, suma. Trumpai tariant, tai yra metrika, kurią naudodami galite iškart suprasti savo „Facebook“ ir „Instagram“ reklamos rezultatus. Aš manau, kad tai yra „šventasis gralis“, rodantis metriką - įsitikinęs, kad kiekvienas doleris, kurį investuoji į savo reklamos pastangas, grąžina (bent jau) dolerio pajamas.
SIG apskaičiavimo formulė yra paprasta: Pajamos ÷ skelbimo išlaidos = SIG.
Jūs nustatote visas savo gaunamas pajamas pagal „Facebook“ pikselį (pagal pirkinį konversijos vertės stulpelį „Ads Manager“) ir padalykite jį iš visų skelbimų išlaidų, kurių prireikė tam sukurti pajamos.
Leiskite man paaiškinti: jūs pardavėte 10 vienetų 27 USD vertės produkto iš savo
Pajamos ÷ skelbimo išlaidos = SIG
$270 ÷ $54 =5x
The x yra 1 kartotinis. Tokiu atveju kiekvieną kartą, kai duodate „Facebook“ bankomatui dolerį, jis sumažina 5 USD pajamas - arba 5 kartus 1 USD.
Jei esate kažkas panašaus į mane, norėtumėte turėti banko automatą, kuris kiekvieną kartą, kai atlikote 1 USD indėlį, išspjauna 5 USD kupiūras, tačiau „Facebook“ reklaminiame pasaulyje tai ne visada. Atkreipkite dėmesį į SIG, kad įsitikintumėte, jog skelbimai yra pelningi.
Kai jūsų SIG yra teigiama (daugiklis didesnis nei 1), jūsų reklaminiai doleriai uždirba daugiau pajamų nei reklamai išleista suma.
Kitaip nurodoma: tu priėmimas pinigų.
Kai jūsų SIG yra neigiama (daugiklis yra mažesnis nei 1), reklamavimui išleidžiate daugiau nei gautų pajamų suma.
Kitaip nurodoma: tu prarasti pinigų.
Atkreipkite dėmesį, kad aukščiau pateiktas skaičiavimas neįvertino kitų verslo išlaidų, pavyzdžiui, komandos išlaidų, įrankiai ir programinė įranga bei parduotuvės fasadas (nesvarbu, ar tai fizinė, ar skaitmeninė parduotuvė, pvz., Interneto svetainė). Jei norite gauti bendrą investicijų grąžą (IG), rekomenduoju atsižvelgti į likusias kintamas išlaidas, apskaičiuojant SIG.
Norėdami tai padaryti, imkite bendrą „Facebook“ skelbimų išlaidų sumą, pridėdami likusias išlaidas, ir padalykite ją į visas savo pajamas:
Pajamos ÷ (skelbimo išlaidos + išlaidos) = IG
Lengviausia suskirstyti skelbimų išlaidas ir išlaidas per mėnesio ritmą; kad tai būtų galima vizualizuoti, apskaičiuojant sausio pajamas ir jas padalijus iš sausio mėnesio skelbimų išlaidų ir likusių to mėnesio išlaidų sumos.
Grįžtant prie ankstesnio pavyzdžio, praėjusią savaitę skelbimams išleidote 54 USD, kad gautumėte 270 USD pajamų. Jūs taip pat patyrėte 73 USD kitų kintamųjų išlaidų. Įtraukę tuos skaičius į anksčiau pateiktą formulę, jūsų IG yra 2,13x.
$270 ÷ ($54 + $73) = 2.13x
Už kiekvieną išleistą dolerį uždirbote 2,13 USD.
2: pirkimo konversijos vertė
„Facebook“ pirkimo konversijos metrika stebi bendrą jūsų reklamavimo pastangų vertę.
Tiesą sakant, „Facebook“ yra beprotiška suprasti visas pajamas, gautas iš jūsų skelbimų, „Ads Manager“ rodant pirkimo konversijos vertę.
Galite rankiniu būdu apskaičiuoti šį skaičių, eidami į savo „PayPal“ sąskaitą ar net į savo kasos aparatą ir nustatydami, kad pajamos gautos iš šio skelbimo. Tačiau paprasčiausias būdas apskaičiuoti pirkimo konversijos vertę yra įdiegti „Facebook“ tašką.
Įdiegus pikselį, į savo svetainę reikia pridėti nedidelį kodo fragmentą, kuris „Facebook“ praneša, kad šis skelbimas suteikė tų pajamų. Jei dar neturite įdiegę „Facebook“ taškų, nesijaudinkite! Šis vaizdo įrašas supažindina jus su procesu:
Norėdami rankiniu būdu apskaičiuoti pirkimo konversijos vertę, paimkite parduotų prekių skaičių ir padauginkite iš jų pirkimo kainos.
Parduotų daiktų skaičius x elemento kaina = pirkimo konversijos vertė
Ankstesniame pavyzdyje pardavėte 10 prekių, kurių kiekviena kainuoja 27 USD, taigi pirkimo konversijos vertė yra 270 USD:
10 x 27 USD = 270 USD
Tada pirkimo konversijos vertė naudojama apskaičiuojant SIG kartu su skelbimo išlaidomis.
Viskas gali būti puiku, jei jūsų pirkimo konversijos vertė yra teigiama, bet ką daryti, jei tai didelis riebalų nulis? Tai reiškia jūsų „Facebook“ skelbimai neveikia.
Jei jūsų „Facebook“ skelbimai veikia ir jūs parduodate, pirkimo konversijos vertė bus teigiamas skaičius. Bet jei matote nulį, tai paprastai reiškia, kad kažkas negerai su jūsų „Facebook“ skelbimais ar apskritai pardavimo procesu.
Kita metrika, kurią apimsime, padės nustatyti, kur gali būti trūkumų.
# 3: Mokestis už pirkinį
Man patinka žiūrėti į pirkimo kainą, kuri taip pat paprastai vadinama mokestis už įsigijimą (CPA). Abi frazes galima vartoti pakaitomis.
Mokestis už pirkinį yra greitas būdas įvertinti, ar atskirus produktus parduodate pelningai, ar nuostolingai, atsižvelgę į savo skelbimų išlaidas. Tai nurodo visas išlaidas, reikalingas norint parduoti vieną produkto vienetą. Jis taip pat gali būti naudojamas greitai apskaičiuojant atskirų daiktų pelno maržą.
Įdiegus „Facebook“ tašką „Facebook“ automatiškai apskaičiuoja tai už jus „Ads Manager“ stulpelyje „Kaina už pirkinį“.
Galite naudoti šį skaičių ir pirkimo konversijos vertę, kurią apėmėme anksčiau, kaip alternatyvų būdą nustatyti SIG.
Paaiškinkime naudodami aukščiau esančiame ekrano kopijoje esančius skaičius.
Pirkimo konversijos vertė ÷ mokestis už pirkinį = SIG
$1,735.20 ÷ 399.85 = 4.34
Be to, atimdami pirkimo kainą iš produkto kainos, galite nustatyti savo pelno maržą:
Produkto kaina - kaina už pirkinį = pelno marža
Šiame pavyzdyje praėjusią savaitę „Facebook“ skelbimams išleidote 54 USD, kad parduotumėte 10 vienetų. Tai reiškia, kad jūsų skelbimo išlaidos vienetui būtų 5,40 USD:
$54 ÷ 10 = $5.40
Jei parduodate produktą už 27 USD, kurio skelbimo išlaidos jums kainuoja 5,40 USD, jūsų pelno marža yra 21,60 USD.
$27 – $5.40 = $21.60
Nepamirškite atsižvelgti į kintamas išlaidas, kad galėtumėte iš pirmo žvilgsnio suprasti, ar jūsų vieno pirkinio kaina - tai, ką išleidžiate norėdami įsigyti naują klientą, yra svarbi jūsų verslui.
Kai jūsų pelno marža yra teigiamas skaičius (didesnis nei 0 USD), jūsų reklaminiai doleriai uždirba daugiau pajamų nei reklamai išleista suma.
Kitaip nurodoma: tu priėmimas pinigų.
Kai jūsų pelno marža yra neigiamas skaičius (mažiau nei 0 USD), reklamavimui išleidžiate daugiau nei gautų pajamų suma.
Kitaip nurodoma: tu prarasti pinigų.
# 4: veda
A vadovauti yra asmuo, kuris domisi jūsų prekės ženklo produktais ar paslaugomis, paprastai apibūdinamas kaip tas, kas prenumeruoja arba pasirenka savo el. pašto adresą, kad gautų tolesnę su rinkodara ir pardavimu susijusią informaciją susirašinėjimas.
Kiekvienas naujas el. Pašto abonentas būtų laikomas potencialiu klientu.
Kita vertus, jei esate el. Prekybos verslas, kuris nukreipia žmones tiesiai į jūsų pardavimo puslapį ar internetinę parduotuvę, galbūt neturite el. Pašto abonentų.
Kiekvienas naujas jūsų internetinės parduotuvės lankytojas būtų laikomas nuorodos paspaudimas.
# 5: Pelnas iš švino
Atsižvelgdami į tai, į kurią lygties pusę patenkate, apskaičiuokite savo pajamas už potencialius klientus (EPL) arba pajamas už paspaudimus (EPC).
EPL yra gautų pajamų suma, padalyta iš bendro potencialių klientų skaičiaus, kad jos gautų. Jei jūsų verslas generuoja potencialius klientus (arba prenumeratorius ar tam tikras pasirinkimo galimybes), kur jūsų pardavimo procesas natūraliai vyksta el. Paštu, naudokite EPL.
EPC yra gautų pajamų suma, padalyta iš bendro svetainės paspaudimų skaičiaus, kurio prireikė toms pajamoms generuoti. Jei žmones siųsite tiesiai į savo pardavimo puslapį ar internetinę parduotuvę (neparduodate el. Paštu), naudosite EPC.
Norėdami apskaičiuoti savo EPL arba EPC, jums reikia dviejų dalykų:
- Jūsų pirkimo konversijos vertė (2 metrika aukščiau)
- Potencialių klientų (arba paspaudimų) skaičius (4 metrika aukščiau)
Dabar paimkite pirkimo konversijos vertę ir padalykite ją iš bendro potencialių klientų (arba paspaudimų) skaičiaus, kad gautumėte savo EPL arba EPC:
Pirkimo konversijos vertė ÷ potencialių klientų (arba paspaudimų) skaičius = uždarbis už potencialų klientą (arba paspaudimą)
Ši dolerių suma nurodo, kiek jūsų verslas yra vertas kiekvieno naujo abonento, kuris užsiregistruoja jūsų el. Pašto sąraše ar įsitraukia į jūsų pardavimo procesą. Tada galite naudoti šią informaciją, norėdami įvertinti, kiek norėtumėte išleisti įsigydami naują potencialų klientą (arba paspaudimą), nes dabar suprantate jo vertę savo verslui.
Gaukite „YouTube“ rinkodaros mokymus - prisijungę!
Norite pagerinti įsitraukimą ir pardavimą naudodami „YouTube“? Tada prisijunkite prie didžiausio ir geriausio „YouTube“ rinkodaros ekspertų susirinkimo, kai jie dalijasi savo patikrintomis strategijomis. Gausite nuoseklias tiesiogines instrukcijas, į kurias sutelktas dėmesys „YouTube“ strategija, vaizdo įrašų kūrimas ir „YouTube“ skelbimai. Tapkite „YouTube“ rinkodaros herojumi savo įmonei ir klientams, kai įgyvendinate strategijas, kurios duoda patikrintų rezultatų. Tai tiesioginis internetinių mokymų renginys iš jūsų draugų iš „Social Media Examiner“.
Daugiau informacijos apie prekę suteiks mūsų vadybininkai telefonu arba rašykitė į Pagalba internetu# 6: Kaina už šviną
Ant šono yra kaina už šviną (CPL). Kaip ir pirmiau pateiktoje lygtyje, jei jūsų įmonė negeneruoja potencialių klientų, skaičiuodami „šviną“ pakeiskite „paspaudimu“.
CPL yra suma, kurią išleidžiate įsigyti viengungis naujas švinas jūsų verslui.
Norėdami apskaičiuoti CPL, paimkite bendrą „Facebook“ skelbimų išlaidų sumą ir padalykite ją iš potencialių klientų, kuriuos sugeneravo skelbimų išlaidos, skaičiaus:
Skelbimo išlaidos ÷ potencialių klientų skaičius = mokestis už potencialų klientą
Pvz., Jei išleidžiate 130 USD 100 potencialių klientų sugeneravimui, jūsų CPL yra 1,30 USD:
$130 ÷ 100 = $1.30
Jei jūsų EPL yra 2,70 USD, o CPL - 1,30 USD, uždirbate 1,40 USD už kiekvieną naują potencialų klientą, kuris ateina į jūsų planą. Atsižvelgdami į kintamas išlaidas, galite nustatyti, kiek potencialių klientų turėtumėte sugeneruoti per tam tikrą laikotarpį, kad pasiektumėte savo pajamų ir pelningumo tikslus.
Kai naudosite „Facebook“ pikselių konvertavimo įvykiai, „Ads Manager“ jums automatiškai praneš apie šį skaičių stulpelyje „Mokestis už potencialų klientą“.
# 7: paspaudimų rodiklis
Metrika, kurią aptarėme iki šiol, yra pagrįsta bendrais „Facebook“ reklamos rezultatais ir pardavimo proceso efektyvumu. Būdas efektyviai manipuliuoti ir optimizuoti bendrus reklamavimo rezultatus ir metriką yra turėti galiojanti stipri „Facebook“ reklamos strategija, padedanti nukreipti dėmesį į pajamas (apie autopilotą).
Nepaisant bendro pardavimo proceso, jūsų paspaudimų rodiklis (PR) yra rodiklis, rodantis, kiek jūsų skelbimo kopija ir kūrybiškumas yra auditoriją, pagal kurią taikote naudodami „Facebook“ skelbimus.
„Facebook“ turi dvi skirtingas PR metrikas:
- PR (nuorodos paspaudimas) yra žmonių, peržiūrėjusių jūsų skelbimą, nuorodų paspaudimų skaičius.
- PR (visi) yra žmonių, bendravusių su jūsų skelbimu, skaičius. Tai gali būti tai, kad patinka, komentuoja, dalijasi, perbraukia karuselę ar spusteli nuorodas. Tai visų to skelbimo užsiėmimų junginys.
Vykdydamas sklaidos kanalo skelbimus paprastai siekiu didesnio nei 1,5% PR. Jei nuorodos PR yra mažesnis nei 1,5%, paprastai rekomenduoju grįžti ir redaguoti skelbimo kopiją ir skelbimą.
Kita vertus, dešiniojo stulpelio skelbimai paprastai spustelėjami rečiau nei sklaidos kanalo skelbimai. Kol jūsų skelbimai dešiniajame stulpelyje gauna 0,5% nuorodos PR, viskas gerai. Jei ne, redaguokite ir tuos skelbimus.
Galbūt girdėjai įsitraukimo lygis išmesta kaip svarbi metrika, kurią reikia sekti. „Facebook“ kalboje jūsų įsitraukimo rodiklis yra jūsų PR (visi). Tai yra visas jūsų skelbimo įrašo įtraukimas, padalytas iš bendro parodymų skaičiaus:
Įtraukimas ÷ parodymai = PR (visi)
Panašiai kaip jūsų nuorodos PR, norite, kad žmonės sąveikautų su jūsų skelbimais, nes nė vienas paspaudimas nepadeda nulinės pardavimo.
Kaip pasiekti „Facebook“ skelbimų metriką skelbimų tvarkyklėje
Dabar, kai turite šias septynias svarbias „Facebook“ skelbimų metrikas, pasinerkime į skelbimų tvarkyklę ir sužinokime, kur jas rasti.
Pirmas dalykas, kurį pamatysite patekę į „Ads Manager“, yra jūsų bendras informacijos suvestinė. Pažvelgę į stulpelių viršuje matysite tik dvi metrikas: nuorodų paspaudimus ir svetainių pirkimus.
Taigi, kur rasite likusius šiuos rodiklius?
Ieškokite mygtuko „Stulpeliai: našumas“ ir spustelėkite tą paspaudimą. Išskleidžiamajame meniu pamatysite 13 skirtingų ataskaitų rodinių, iš kurių galite pasirinkti.
Verta skirti šiek tiek laiko, kad susipažintumėte su kiekvienu, pradedant pristatymu ir įtraukimu į vaizdo įrašus, baigiant tiksliniu ir kūrybiniu. Tačiau nesinaudosite nė vienu iš šių ataskaitų iš anksto nustatytų parametrų, nes metrika yra visur. Vietoj to sukurkite savo priskirtą ataskaitų rodinį, kuriame būtų nurodyta metrika, apie kurią šiandien kalbėjome.
Norėdami tai padaryti, aukščiau pateiktame išskleidžiamajame meniu pasirinkite Tinkinti stulpelius.
Atsidariusiame lange pateikiama kiekviena metrika, kurią „Facebook“ leidžia stebėti iš bet kurio jūsų skelbimo. Jei norite, galite juos visus slinkti, bet kadangi žinote tikslią metriką, kurios ieškote, lengviau rasti paieškos funkciją.
Paieškos juostoje pradėkite rašyti SIG ir pamatysite metriką Pirkti SIG. Pažymėkite žymimąjį laukelį Iš viso (metrika Nr. 1).
Pasirinkus „Total“, „Facebook“ automatiškai prideda šią metriką dešiniajame stulpelyje. Jei slinksite žemyn į sąrašo apačią, pamatysite parinktis, kaip rodyti savo svetainės pirkimo SIG ir programų mobiliesiems pirkimo SIG. Rekomenduoju panaikinti abiejų laukelių žymėjimą, nebent turite svetainę ir programą, kurioje abi metrikas bandote stebėti atskirai.
Kai baigsite SIG, eikite į „Pirkimas“. Paieškos juostoje įveskite „pirkti“ ir pasirodys naujos parinktys. Šalia „Pirkiniai“ pažymėkite žymės langelius Vertė ir kaina (pirkimo konversijos vertei [2 metrika] ir mokesčiui už pirkinį [3 metrika]).
Vėlgi, ši metrika rodoma dešinėje lango pusėje. Nepamirškite panaikinti visų žymimųjų laukelių, esančių skiltyje „Pirkimų konversijos vertė“.
Kitas yra jūsų EPL. Deja, „Ads Manager“ nerasite savo EPL, nes tai yra rankinis skaičiavimas. Tai visos jūsų pajamos, padalytos iš potencialių klientų, sukurtų iš „Facebook“ skelbimų, skaičiaus (naudojant aukščiau pateiktos 5 metrikos formulę).
Tačiau jums gali būti įdomu, kaip rasti sugeneruotų potencialių klientų skaičių. Na, tai paprasta - tiesiog pridėkite potencialių klientų metriką prie tinkintos ataskaitos. Paieškos juostoje įveskite Leads ir pažymėkite žymimąjį laukelį Total. Taip pat pažymėkite žymimąjį laukelį „Kaina“, kad pridėtumėte CPL (metrika # 6).
Paskutinis dalykas, kurį turite padaryti, yra ieškoti PR (metrika # 7). Pažymėkite tiek PR (visi), tiek PR (nuorodos paspaudimų rodiklis) žymės langelius.
Prieš įrašydami pasirinktinį ataskaitų rodinį kaip išankstinį nustatymą, įsitikinkite, kad dešiniajame stulpelyje nėra žymimųjų laukelių.
Tada apatiniame kairiajame lango kampe pasirinkite Išsaugoti kaip iš anksto nustatytą ir įveskite pavadinimą (pvz., Svarbiausia metrika). Norėdami pritaikyti pakeitimus, apatiniame dešiniajame kampe spustelėkite Taikyti.
Dabar ekrane pamatysite visą metriką, kurią apėmėme: SIG, pirkimo konversijos vertė, mokestis už pirkimas, bendras potencialių klientų skaičius (norint nustatyti jūsų EPL), CPL ir PR (abiejų nuorodų ir visų jūsų pranešimai).
„Pro“ patarimas: Norėdami sutaupyti laiko analizuodami skelbimo rezultatus, patikrinkite trys „Facebook“ skelbimų tinkintos ataskaitos padės jums greitai analizuoti skelbimų našumą: IG momentinės nuotraukos ataskaita, potencialių klientų pažangos ataskaita ir įtraukimo ataskaita.
Žiūrėti video įrašą:
Išvada
Didžiausia klaida, kurią nuolat matau rinkodaros specialistams vertinant „Facebook“ reklamos rezultatus, yra manymas, kad jie turi viską sekti. Jums nereikia žinoti kiekvienos metrikos po saule. Šiandien mes pradėjome nuo septynių paprastų rodiklių, ir jie jau gali jaustis labai daug, kad suktųsi galvą.
Tačiau noriu jus patikinti, kad tai neturi jaustis taip komplikuota. Suteikite sau leidimą prisijungti prie „Ads Manager“ ir eksperimentuoti šiandien. Jūsų supratimas yra įgyvendinimas (ir šiek tiek bandymų ir klaidų kelyje).
Net jei neatrodo, kad šie duomenys jums dabar turi daug prasmės, eikite žemyn, kai jų turite daugiau „Ads Manager“ patirtį, jūs lėtai pradėsite suprasti svarbią metriką ir kaip ją naudoti vertinant savo rezultatus. Tiesiog būkite kantrūs sau, nes tam reikia laiko.
Ką tu manai? Kaip šie septyni „Facebook“ skelbimų rodikliai padės jums patobulinti kampanijas? Pasidalykite savo mintimis toliau pateiktuose komentaruose.
Daugiau straipsnių „Facebook“ skelbimuose:
- Sužinokite, kaip greitai naudoti pardavimus ir potencialius klientus naudojant „Facebook“ skelbimus.
- Sužinokite, kaip naudoti „Facebook“ kelių teksto optimizavimo funkciją, kad lengvai pritaikytumėte savo skelbimus skirtingiems žmonėms.
- Sužinokite, kaip naudoti šešių tipų „Facebook“ skelbimus, kad galėtumėte žmones nukreipti toliau kliento kelyje.